onsdag 19 mars 2014

Knappjakt

Nu har jag färdigställt mitt livs andra projekt med mönsterstickning. Jag säger bara, allt finns på Youtube! Det blev inte bra någonstans första gången jag gav mig på mönstret. Efter några minuters surfande på Youtube och nån minuts tittade försökte jag igen. Denna gången gick det mycket bättre.^^

Jag tycker inte om att köpa knappar, spets, band eller annat som ska på antigen för dekoration eller att det faktiskt behövs. Jag blir nästa alltid lite besviken för jag hittar inte det som jag vill ha eller har tänkt mig. Därför fasade jag inför knappjakten som jag var tvungen att ge mig ut på. Jag förmodar att mamma denna tisdag gav mig tur för efter en trevlig lunch med henne så hittade jag de perfekt knapparna i första butiken jag gick in i!

Här kommer en hel kavalkad med bilder ur olika vinklar på det färdiga resultatet. ^^

Framsidan

Närbild på mönsterstickningen. Egentligen skulle det vara kaniner men jag känner mig inte så kaninig. ^^

Baksidan med knappar

Knapparna!! Enligt affärsbiträdet så kommer knapparna från 50talet. I like them. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar