torsdag 6 november 2014

Ett mysterie är löst

Har inte gjort speciellt mycket pyssel relaterade saker den gångna veckan. Det verkar som att min förkyldning även innebär att jag är tillfälligt allergisk om att pyssla. Varje gång jag plockade upp ett sticke eller började göra ordning pärlor så fick jag hostattacker. Så irriterade!

De senaste dagarna har jag dock kommit på att jag inte hostar lika mycket om jag tittar på film. Så sedan igår så har jag tittat på Frozen, Red riding hood och The Desolation of Smaug extended. Jag har självklart också börjat titta genom allt extramaterial till Hobbitfilmerna igen.

Lite har jag dock fått gjort ändå. Smyckesbeställningarna är färdiga och har levererats till mellanhanden (mamma) för att så småningom nå sin slutdestination. Jag har också löst mysteriet med varför jag oftast bara går med en socka när jag är hemma och varför jag hittar mina högersockar liggande lite överallt. Trots att jag vet hur långt jag behöver sticka innan jag börjar med hälen på sockar så tycker jag om att prova dem och se hur de ser ut...och jag provar nästan alltid på högerfoten. ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar