torsdag 31 oktober 2013

Planer...suck

Efter förra inlägget satte jag upp målet för mig själv att jag skulle försöka att göra minst ett inlägg varannan vecka... Det fungerade inte uppenbarligen. Jag skyller på min egen lathet och att verkligheten den här gången satte käppar i hjulet för mig.

Under loppet av tre veckor har jag hunnit med så mycket som ett dop, (är numera fadder till charm/dräggeltrollet som är mitt syskonbarn ^^) och två veckors sjukdom...grr.

Visserligen sjuk ja, men bara feber, då kan jag ju sitta uppe, titta på film, äta glass och handarbeta...eller?? Nix, istället har jag i stort sett sovit mig genom dagarna, vaknat mellan tolv och två på eftermiddagen för att gå och lägga mig vid åtta, nio igen på kvällen.

Kontentan, efter tre veckor har jag äntligen lyckats sticka tillräckligt på min sjal för att kunna ta ett kort som visar in-production. ^^ Jag hoppas på att lite av spetsmönstret framträder även om pärlorna på den inte gör det.

Jag håller benhårt på ordspråket Bättre sent än aldrig och gör upp nya planer inför nästa inlägg. ^^ Vi får se om det håller om 14 dagar ungefär.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar