fredag 8 november 2013

Fars dag

Fick lite halvpanik igår...Det är ju Fars dag på söndag men (ett stort MEN) mina små föräldrar har bestämt sig för att åka bort på söndag. Vi kommer alltså fira det lite idag istället, där av min lilla halvpanik igår.

Har en del kort liggandes för sådana här tillfällen men självklart inget som passar. Okej, då får jag göra ett kort, det tar ju inte så lång tid att göra ett enkelt kort....Problemet jag ställdes iför var dock att i stort sett alla mina scrapsaker har flyttat hem till min kusin (Kolla in hennes blogg, Smått å gott av mig ^^). Vi sitter alltid hemma hos henne och pysslar. Vad jag har hemma är tejp, sax och lim.

En shoppingtur till Panduro och ett besök på Kulturföreningen Tåget (lånade deras skärmaskin) senare så står jag äntligen med ett gångbart kort till pappa i handen. Ibland lever vi verkligen i den bästa av världar. ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar