söndag 2 mars 2014

Stickerskorna i Borås

Idag var det dax att träffa andra likasinade. Vi var sex stycken som träffades på Folkuniversitetet den här gången. Tre timmar träffas vi, fikar, pratar och stickar, eller något annat handarbete. Jag tycker om dessa träffar, blir så lätt att man bara sitter hemma i sin pysselhörna när det inte kräver att fler är invloverade. Skönt att komma ut lite och byta miljö och träffa massa trevligt folk.^^
Jag kom en bit på mitt projekt idag. Så pass långt att jag börjar bli orolig för att jag inte har köpt tillräckligt mycket svart garn. Only time will tell. Kan ju gå och köpa ett garnnystan till och hålla tummarna för att nyanserna är så lika att det inte märks. Kan någon gissa vad mitt projekt är tänkt att bli? ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar