tisdag 15 april 2014

Födelsedag

Då har man blivit 30 nu. Så här med några dagars mellanrum så känns det precis som när jag var 29 med några undantag. Framför allt blev jag mycket förvånad och rörd över att det var så många av mina kompisar som hade med sig presenter. Jag har också konstaterat att min syster har ett väldigt bra ställe som hon köper trisslotter på. Vann på mer än var tredje lott, såmsummor men det roligaste var att skrapa fram vinster. Sedan fick jag garn. En hel HINK med garn! Plus en stickbok och en bok som handlar om kinesiska tecken. Har ingen aning vad jag ska göra med det men misstänker att ravelry kan råda bot på det.^^
Virket går också framåt....blev lite putt på första färgen idag. Jag kan ju inte byta färg i ett varv utan måste börja ett varv med den nya färgen. Så är det precis så att första färgen inte räcker varvet ut! Två stolpgrupper kvar bara. Men nej inte ville det räcka så nu måste jag dra upp hela varvet igen.
Får glädja mig åt mina nya garner och att jag ändå kommer framåt på alla mina projekt just nu. ^^ Det kunde ju helt klart varit värre.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar