onsdag 14 maj 2014

Blockning!

I söndags var jag på Biltema. Äntligen, äntligen behöver jag inte ta mig till Göteborg för att köpa tejp och hopphagematta. Jag köpte min efterlängtade matta som jag kan använda till blockning så nu behöver jag inte längre förlita mig på mamma för det...nästan. Upptäckte självklart när jag kom hem att jag inte hade någon sprutflaska så det har jag fått låna. Så igår var det premiär för mattan. Jag tycker den har klarat sig fint. Den kommer nog räcka till det mesta och gör den inte det får jag blocka i omgångar. Det bästa med den är att man kan bygga ihop den i olika former eftersom att det är pusselbitar. ^^

Passade på att vara hos tandläkaren igår också. Har inget problem med att gå till tandläkaren men jag förstår inte varför det alltid känns som att jag lämnar kvar halva käken när jag går. Hade så ont igår att jag inte kunde äta någonting. I detta läget kommer jag hem och hittar ett paket från Knit & purl. Sju jättefina nystan bara till mig! Precis vad jag behövde igår. ^^

Dreambird blockas

Min första snäckskalssjal. Har redan börjat på en ny. ^^

Dessa sju gjorde mig på mycket bättre humör. Det är Opals surprice och smokey eyes colored lips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar