söndag 25 maj 2014

Massa pågång

Det är härligt nu tycker jag. Min bild av total avkoppling är att sitta i skuggan en solig dag. Jag har ett glas med mammas hemgjorda saft, en kopp chaite och en bok inom räckhåll. Någon typ av handarbete ligger i min närhet och fåglar kvittrar. Det har jag inte upplevt än i sommar men jag har suttit på ballkongen och stickat en del det senaste.
Jag har börjat på mer saker än jag avslutat sedan förra inlägget. Dock har jag inte kommit så långt att ta kort på det än. En av sakerna är rätt svår att ta bra kort på själv. Det är en bun....vet inte om det heter så på svenska.
Jag vill gärna kunna lägga upp nått eller några kort på det jag gjort. Tycker själv att det är lite jobbigt att mötsa av en massa text utan någon bild, särakilt i en skaparblogg. Jag lovar därför att jag ska ta kort och lägga upp nästa gång samt att jag ska avrunda detta inlägg så att det inte blir för långt.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar