söndag 17 april 2016

En maska i taget

Disa har i stort sett stått still denna veckan. Däremot har jag hunnit sticka mer på mina småprojekt, de som alltid följer med i väskan. Jag har gjort tre rutor till till sockgarnsfilten. Måste börja sätta ihop den snart. Sedan har jag kommit fram till hällappen på andra sockan. Har bara 8 varv kvar innan jag ska plocka upp maskor igen.


Så här långt har jag kommit på spetsen sedan görs veckan. Jag hade en plan när jag började på den. Nu har det blivit tre och jag vet inte vilken jag ska välja! Funderar på att bara fortsätta och se vad det själv vill bli.


Jag har faktiskt varit riktigt huslig denna veckan, tycker jag i alla fall. Jag har både bakat muffins och bröd, jag har till och med en deg på jäsning just nu. Den jäser över natten så imorgon gör jag bullar av degen så har jag nybakta frallor till frukosten.:-D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar