måndag 11 april 2016

Upp och ner

Jag har verkligen veckor som jag hinner med massa på och andra veckor som jag knappt hinner titta på garn, tråd eller papper. Denna veckan har varit sådan. Jag har inte gjort speciellt mycket, även om jag har haft viljan.


Jag har bara stickat några varv på Dina sedan sist.  Det är klänningen/tunikan till min systerdotter. Det går att se en del av mönstret som ska vara på bården längst ner nu. Jag är fortfarande lite förvånad över att stickfastheten mättes på slätstickning när mönstret inte innehåller någon slätstickning alls.


När det kommer till frivolitetdprojekt så vet jag faktiskt inte riktigt vilket jag faktiskt har jobbat på. Det ser ut som att jag har jobbat mer på högen med misslyckade projekt än någon jag faktisk kan använda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar