söndag 29 maj 2016

Minifira!

Jag firade lite denna lördagen. Det var min sista lördag på hela sommaren! Det är väldigt skönt att veta. Hur jag firade, jag öppnade flaskan med bubbel som vi fick i julklapp. Den var tänkt att fira vårat husköp med, men det har inte blivit av att vi öppnat den, inte för än nu. ^^


Detta är ett sätt att äta chips samtidigt som man stickar.^^

Jag har gjort klart mina egenkomponerade sockar. Jag har tänkt att jag ska försöka göra ett mönster av det och lägga upp på Ravelry. Först är det bara ett par saker som jag skulle vilja ändra på, så jag gissar på att jag kommer sticka ett par snarlika sockar till. Efter ett mönster den här gången. Jag har börjat på ett nytt par sockar, Kilisockar. De är SÅ roliga att sticka. Jag kan nästan inte få nog. ^^


Den här klumpen har också växt sedan sist. Än så länge syns det att jag gjort något efter varje spinnsittning jag har haft. Jag vet inte riktigt när Tour de Fleece startar men jag ska fundera på vad jag ska sätta för mål denna gången. Är verkligen frestad att sätta ett viktmål. Alltså ett mål som är jag ska spinna x gram fiber eller jag ska spinna upp den här fibern.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar