söndag 22 maj 2016

Framåt, hej hå

Den här har verkligen hittat tillbaka till mig. Hur jag kunde stoppa den längst in i ett skåp övergår min fattningsförmåga. Jag har spunnit lite varje dag. Det syns kanske för jag har nu börjat på nästa 25g nystan fiber. Det känns skönt att vara tillbaka i spinnandet innan Tour de Fleece drar igång. Ser verkligen fram mot det! :D


Ska vara vriden 90 grader men vet inte hur jag gör det.
Grr...90 grader här med.

De två tröjor jag har på stickorna för tillfället. Den med flätmönstret ska bli en tunika till min systerdotter. Spetsmönstret är faktiskt början på en ärm, den tröjan ska bli till mig. Som vanligt har jag sockar också. Det är något som jag framför allt stickar på när jag läser inköpdlistan på jobbet. En tjock tidning med korta recentioner på böcker. Jättebra att läsa, men så tråkig och sövande, om jag inte har något i händerna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar