onsdag 31 augusti 2016

Symässan 2016

Vi var några stycken som åkte till Göteborg från Borås. Mamma var med och det är verkligen kul att vi kan göra saker ihop på lika villkor, som vuxna. Tänker på det varje gång.


Det var massa montrar, massa garn, massa tyger och massa annat syrelaterat. Detta året kom jag hem med garn, broderi, pappersstansar och en bok. Träffade Julia Scott och fick hennes bok singerad. ^^

Jag sprang mest runt med mamma och Jenny, styvsvärmor. Vi klappade både på garner och tyger. Vi fick även ser en demostration av sidenbandsbroderi. Helt otroliga saker! Det var väldigt kul och massa inspiration på samma ställe! ^^


Vi hittade grundaren av Borås stickklubb i Fjällboshops monter. Hon hjälpte till med försälljningen. För övrigt enda montern som hade ett bra utbud av stickor med sig.


Detta är vad som följde med mig hem. En del stod med på min inköpslista, en del inte. Det var dock längesedan jag köpte så här mycket på en mässa. Men allt jag köpte gör mig glad ^^.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar