onsdag 14 augusti 2013

Äntligen bevis ^^

Jag skrev i mitt första inlägg att jag även håller på med handarbete. Tyvärr har det inte kommit upp några bilder på nått som jag har gjort än. Idag tänker jag avhjälpa det ^^.

Mönstret på den här capen finns i boken Vampystickning av Genevieve Miller. Finns den inte på något bibliotek (måste ju göra lite reklam för denna underbara och finurliga sak ^^) så går den att få tag på på Adlibris.


Syns inte så bra men längs med hela nederkanten av capen så finns detta hjärtmönster. Det var en himla massa markörer att hålla ordning på. Tredje gången fick jag äntligen till det.

Egentligen ska det vara en knapp här och en virkad trådögla som knapphåll men jag hittade ingen knapp jag tyckte om så det fick bli en brosch istället. ^^
   
Hihi....Nu finns det bevis på att jag gör annat än skraping ^^. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar