söndag 8 september 2013

Det ska börjas i tid

Jag har väl alltid varit lite knasig, knasig som i att inte vara riktigt omgivningen förväntar sig att en 29 ska vara. Jag menar vattenpölar finns till för att hoppa i, det är deras syfte, och jag tycker det är himla kul att göra det ^^.

I alla fall, det är inte konstigt för mig att mitt i sommaren börja sjunga på lucia- och julsånger till exempel och när andan ändå faller på...Varför då inte göra lite julkort? Jag har ju ändå en hel del att skicka till (11 st...minst) plus att får man över kort kan man ju bara använda de till nästa år, det finns ju inte direkt något bäst före datum ^^. Nå ja, om man inte skriver ut årtalet på dem så går det.

Håll till godo ^^.



Jag hittade ,mamma hittade, tre år efter att jag flyttat står fortfarande hälften av mina saker kvar hos mamma och pappa, en nygammal sak som man kan använda för att göra mönster i pappret. Det krävs en hel del kraft och uthållighet i händerna dock men det är kul att göra och det blir oftast bra ^^.

Ska också passa på att göra lite reklam för en stickgrupp som jag är med i, Stickerskorna i Borås. Helt gratis, du kommer när du kan/vill/hinner och vi träffas oftast i Folkuniversitetets lokaler i Borås.
Finns en som grupp på Facebook för den som är intresserad, sök på Stickerskorna i Borås ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar