söndag 23 februari 2014

Mållinjen nåd

Jag lyckades att nå mållinjen, min sjal är färdig. Jag måste erkänna att jag blev lite stressad i slutet. Jag hade fått betydligt mer maskor att maska av än jag räknat med och avmaskingen var minst sagt jobbig. Inte i den bemärkelsen att det var svårt eller pilligt, den tog bara massa tid. För att maska av en maska stickade jag den TRE gånger...och jag hade över 400 maskor till slut.

Det är dock roligt att veta att jag klarar att sticka ett så pass stort projekt på två veckor samtidigt som jag jobbar nästan 75%. Nu är det bara blockningen kvar men jag har satt att den är färdig på Ravelry för jag anser att den är det. ^^

Oblockad

Blockning på gång ^^. Måste ta det i omgångar för jag har bara ett litet liggunderlag att blocka på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar