söndag 9 februari 2014

Ravellenic games

Då har äntligen Ravellenic games dragit igång. Tyvärr så var jag ju inte hemma när det började så jag började igår istället. Tycker att det har gått rätt bra hittils, trots att jag fick göra uppläggningen tre gånger för att få till den bra.
Idag är jag glad att jag har min surfplatta. Det är hur bra som helst när mönstret finns som nerladdningsbar pdf. Att gå med på Ravelry var ett bra drag. Jag behöver inte oroa mig för att tappa bort några mönster för de finns alltid där.
Avslutningen på Knitting peace var väldigt minnesvärd. Det var första gången jag såg Cirkus Cikör. Jag rekommenderar alla att gå på nycirkus, så bra!
Nu ska jag bara komma igång med mitt Londonalbum...innan jag åker till London för andra gången.
Min sjal, jag har kommit en bit ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar