söndag 10 augusti 2014

Hemsk vecka

Jag börjar med att konstatera att detta inte har varit min vecka. Nästan allt jag har gjort har blivit fel så jag har tvingats göra om. Det andra som också varit mot mig är att nästan allt jag velat göra har jag inte saker till och jag tänker INTE köpa mer för än syfestivalen som är i slutet på september.
Jag håller på med en sjal, en enkel trekantssjal....som inte blir som jag vill. Har repat upp den två gånger denna veckan och jag kommer göra det imorgon igen för den blir fortfarande inte som jag vill ha den. Jag håller tummarna för att garnet klarar en upprepning till.
En nattsvart pysselvecka men natthimlen har ju också stjärnor och några saker har gått bra och även över förväntan. Jag och min syster började göra inbjudningskort igår. Och de blev riktigt bra, enkla och stilfulla. Precis som jag tycker om, när de är helt klara kommer de vara awesome. Jag har också lyckats knopa ihop ett örhänge till. Jag blev nöjd med det så nu ska jag bara göra det andra med. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar