måndag 18 augusti 2014

Några småsaker

Jag tror att jag kanske börjar komma igång igen. Jag har gjort färdigt det paret örhängen som jag började med förra veckan. Jag har också lyckats göra nått jag är väldigt stolt över, min först egna komposition! Det är ett smycke som ska sitta fast på något. Funderar i nuläget på en sjalsnål eller ett hårspänne. Kompositionen består i alla fall av tre stycken russian leaves och början till ett örhänge som är designat att Bead4perfectionists.
Sjalen som jag repade upp flera gånger förra veckan har bestämmt sig för att slut bråka med mig. Det gör mig väldigt glad och jag har kommit en bit på väg. Tror till och med jag vet vad det ska bli av den när den är färdig...om ingen opponerar sig allt för mycket.
Har också börjat få andra planer på saker att göra. Känner att det börjar bli dax att göra en lista på saker som jag ska titta efter på syfestivalen. Jag har någon svag förhoppning om att jag kanske hinner minska miska min stash lite tills dess.
Jag har fortfarande inte lyckats ta tillbaka min blocknkngsplats så nu har jag börjat se mig om efter en annan. Misstänker att den andra platsen kanske blir hemma hos mina föräldrar tills jag har löst utrymmesfrågan här hemma.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar