söndag 19 april 2015

Färger på rad

Idag är jag riktigt trött. Det känns som att jag har varit iväg hela dagen, fastän det bara varit en halvdag. Jag har varit och färgat garn idag med Stickklubben i Borås och Cia, som lärde oss. Var otroligt kul!

Själv är jag numera ägare till fem härvor handfärgat garn. Jag hade gärna färgat några fler härvor...men så trött som jag är, är jag tveksam till om jag orkat det. Har i alla fall upptäckt att det inte är så krångligt som jag trodde att det var. Det känns även som att det är någoting som är mycket lättare att göra på vår och sommar så det går att vara ute.

Kort sagt,  jag hade en enormt kul eftermiddag med massa trevligt folk, alla regnbångens färger att leka med och hur mycket inspiration som helst...jag behövde ju inte en hobby till.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar