söndag 7 juni 2015

Pollen=ny hobby

Jag tycker verkligen inte om pollen. Inte nog med att min sambo mår pyton och är ständigt förkyld. Det gör också så att jag absolut inte kan sticka för han mår ännu sämmre. För att ha nått att göra så har jag verkligen letet efter något som jag kan göra med garn jag har UTAN att han mår dåligt. Jag har hittat en sak som är riktigt kul, frivoliteter....tror i alla fall det heter så. På engelska heter det tatting.

Det är jättekul, så kul att jag har suttit och tittat på de speciella nålar som är till för det. Jag behövde ju inte en hobby till. Jag har ju  ingen tid till de jag redan har.

Sedan senast har jag faktiskt dragit fram allt skrapbookmaterial jag har hemma. Jag har gjort klart albumet som påbörjades under min systers möhippa. Hon fick det på bröllopet. Självklart, eftersom att jag är jag, glömde jag ta kort på det. Däremot så lät jag alla saker vara framme så jag har faktiskt tagit upp Londonalbummet som jag började med för två år sedan. Det är kul att ha börjat med det igen. Nackdelen är att det ser väldigt stökigt ut när hela bordet är belamrat med massa små saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar