måndag 20 juli 2015

Spinn for the win

Det är mycker spinning nu. Jag spinner minst 15 minuer varje dag. Jag tror nog att jag har spunnit 30 minuter varje dag i genomsnitt. Min tanke är också att försöka ibehålla detta även efter att Tfd är slut. Det som är så svårt är att jag inte har något rum som jag kan vara i. När vi någon gång flyttar till hus behöver jag ha en atelje. ^^

Utöver det så har jag virkat lite och stickat lite. Inte mycket på någonting. Sammanfattningen är att jag har spunnint och stickat/virkat lite på alla aktiva nålar jag har vilket innebär att jag inte har gjort några större framsteg på något utan små framsteg på allt.^^

Det här med att göra klart innan jag påbörjar något nytt har inte gått så bra. Jag har en hel del nålar/stickor som är under arbete just nu. Förhoppningsvis kommer jag också ha många saker som blir klara....sen.....någon gång. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar