måndag 19 oktober 2015

En bit på väg

Jag har inte hunnit med att göra så mycket som jag ville denna  veckan, men för att vara ärlig hinner jag aldrig det. Just nu har jag så många planerade och vill göra projekt i huvudet så jag skulle behöva sluta jobba ett tag för att göra dem i den takt de ploppar upp i huvudet. Jag tycker min hjärna kan ta en kreativ paus så jag hinner ikapp.^^

Det jag fått gjort under veckan är nästan en hel nalle till på födelseminnet till systersonen. Det bästa är att jag nu har fått en deadline, jag vill absolut senast ha med mig den till hans dop.

Jag har också fortsatt på min övningsduk av frivoliteter. Jag tror jag har listat ut dess framtid, om den blir bra. Det återstår att se. Jag har i alla fall på fyra varv lyckats göra en större anpassning som inte finns i mönstret. Anledningen beror på att jag uppenbarligen hade väldigt svårt ett tag att räkna till fem pikåer, jag har fyra... mönsteranpassning verkar vara mitt signum. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar