söndag 25 oktober 2015

Produktiviteten går upp

Har gjort lite av varje denna veckan. Det har blivit en del på min duk. Är lite nyfiken hur den kommer att bli i och med att jag gjorde en för lite pikå på varje kedja på varv tre/fyra. Än så länge tycker jag det fungerar bra.

I och med att jag har hållit på med duken har jag inte gjort lika mycket på tavlan, men en liten förändring har det ändå blivit. Jag har påbörjat molnet som den sista nallen ska vara på.

Jag har även fått gjort en hel del stickning denna veckan. Jag var i Göteborg fredag till lördag och då hade jag självklart med mig sticket. Jag har kommit en bit på sista mössan. Nu när jag börjar se slutet på det projektet så har jag även börjat spinna igen. Jag måste ha färdigt garnet så jag kan börja sticka så fort mössan är klar. Dock tror jag att jag bör sätta mig ner och göra finishen på det som är färdigstickat. Har tre projekt som har lösa trådar och ett projekt som bara behöver blockas. Skulle vara skönt att kunna lägga dem i helt-färdigt-högen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar