måndag 30 november 2015

Lite inspiration

Var riktigt trött igår, därför blev det inte av att jag gjorde något inlägg. Istället gör jag det nu, och bilderna är från imorse innan jag gjort något på dem. Just nu funderar jag faktiskt om det är bättre att jag tar kort när jag håller på med det. Blir antagligen fler inlägg och mindre text. Hmmm ska fundera på det.

Födelsetavlan går framåt. Björnarna börjar få konturer, munnar och ögonbryn nu så man ser faktisk vad det ska vara för något. Jag har stickat några mer rutor. Jag hr kommit på ett sätt att sticka ihop den men jag verkar inte kunna bestämma mig för när jag ska börja sticka ihop allihop.

Jag köpte en stansmaskin för någon vecka sedan. Efter det har jag dels börjat göra julkort men framför allt har jag börjat göra bröllopsalbumet till min syster. Det är en jättekul maskin och jag kan ju avslöja att många av mina kort i år kommer innehålla någon typ av stans.^^ Helt otroligt att det krävs så "lite" för att bli så inspirerad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar