måndag 7 december 2015

Lång väntan

Då var det gjort. Handpeningen på huset är inbetald, bara tre månader kvar till inflyttning. Då kommer jag kunna sticka hemma, jag kommer få ett eget pysselrum! Det är faktiskt lite jobbit emellanåt att inte kunna vara hemma och sticka. Framför allt saknar jag att inte kunna umgås med sambon samtidigt som jag stickar. :(

Förra veckan då. Jag har rivit ut alla skrapbookgrejor, så vardagsrummet ser ut som hej kom och hjälp mig. Dock har jag skapat en del utöver nerstökningen. Jag har över tio sidor i albumet nu och jag har tio julkort som väntar på att skickas iväg. ^^

Utöver det har jag tagit upp min zigzagfilt och jag har äntligen börjat sticka saker till mig själv igen (sockar). Var på stickcafe i söndags. Fick en hel del gjort där. Det har varit en riktigt bra skaparvecka. Håller tummarna för att denna vecka blir lika bra från den aspekten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar