måndag 16 november 2015

Vad har jag gjort

Det känns inte som att jag har gjort någonting denna veckan. Antagligen för att jag har gjort väldigt lite och det jag har gjort har varit utsprit på olika projekt.

Jag har gjort klart min första frivolitetsduk. Den kunde blivit bättre men för att vara ett första större projekt är jag riktigt nöjd.

Utöver duken har jag egentligen bara stickat. Framför allt har jag tagit upp mit sockgarnsfilt. Tror jag har gjort tre eller fyra rutor denna veckan. Det är inte så kul att visa på bild för det märks inte att jag kommer någonstans. Jag har inte börjat att sätta ihop den ännu. Dels för att jag ville ha en del rutor att välja på, del för att jag inte har bestämmt om jag ska virka eller sticka ihop den. Jag tror det lutar åt att virka, men är inte riktigt säker än.

Nått jag har hunnit med är en del blockning. Äntligen! Vet inte varför det är så svårt att bara blocka ett projekt när jag är färdig med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar