söndag 13 december 2015

Förkyld höst

Tittar du på bilderna först så speglar bilderna min vecka rätt bra. Måndag och tisdag jobbade jag. Onsdag vaknade jag med feber. Jag orkade ingenting vilket innebar att jag i tre dagar satt och stickade från sju, åtta på morgonen till tolv, ett på dagen. Jag stickade en cowl med malabrigogarn från när jag var i Stockholm i januari. Ett par sockar är också påbörjade.

Utöver stckningen har jag jobbat med bröllopsalbumet och några julkort här och där när jag fått en ide. Jag är mycket skeptisk till att jag hinner färdigt med albumet till jul men jag är mer än halvvägs genom de kort jag tagit fram för ändamålet ^^.

I övrigt har jag försökt att uppdatera min Ravelrysida lite under helgen. Främst är det korten som tar tid, hur gärna jag än vill att de skuttar i på datorn och lägger sig på sidan själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar