måndag 14 mars 2016

Mycket fast lite

Jag har inte gjort mycket denna veckan i form av olika saker. Jag har fortfarande inte ens halva min garnstash i huset, ännu mindre flera olika pysselsaker. Istället jag jobbat en massa på min tröja, jag har bara halva ärmen kvar....sedan är det dax att försöka leta fram en nål så jag kan fästa alla ändar och blocka den.

Istället för att sticka på olika projekt har jag drömt om olika projekt. Så mycket har jag drömt att jag har köpt garn till ett projekt. Det blev Holst supersoft. Äntligen kommer jag göra en trjöa som är i stort sett svart. Garnköpet innebär dock att jag får mer gran i min stash. Jag har påbörjat en lista över hur mycket garn som  kommer in i stashen och hur mycket som försvinner. Än så länge ligger jag helt klart på plussidan vilket inte är jättebra då jag vill försöka minska min stash.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar