söndag 6 mars 2016

Ny lokal, nya möjligheter

Jag har varit väldigt enkelspårig i cirka två veckor nu. Första veckan gjorde jag klart två disktrasor. Direkt efter de var färdigstickade blev de nerpalckade och flyttade. Förra helgen tillbringade jag med att flyttstäda längenheten som jag kallat hem i tre år. Numera bor jag i hus, känns fortfarand lite overkligt att jag är husägare.

Det som hänt efter flytten. Jag har haft ett sticke som jag stickat på för det har varit det enda jag vetat var jag haft. Det var min lacekofta. Som en följd av det så har jag snart bara en ärm kvar.

Jag har också börjat installera mig i min framtida pysselrum. Har två större förvaringsskåp som jag hoppas kommer svälja en del. Det kommer garanterat bli en fortsättning följer på det. Har bett min syster om hjälp med att inreda på ett smart sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar