söndag 21 augusti 2016

Jag glömde!!

Suck, detta är andra veckan som jag glömt att ta kort på mina sockar. Orkar inte gå upp igen för att ta kort. Jag bloggar det sista jag gör på veckan, så nu ligger jag i sängen, nerkrupen under täcket och orkat inte gå upp igen. Ni får se en bild senare i veckan.


Jag har bakat bröd. Det är inte så väldigt svårt och det tar inte så mycket aktiv tid heller. Idag diskade jag, dammsög huset och hälsade på mamma och pappa (två minuters gångtid) under tiden det jäste. Det är riktigt gott också, det är det bästa.


Jag har också uppdaterat min Ravelry. Samtidigt så tog jag mig i kragen och stickade en provlapp samt gjorde en del matte. Resultatet syns på stickan, de första av 464 maskor som jag behöver lägga upp. Suck, det är en massa maskor. Jag som bara vill fortsätta att sticka.


Glöm inte symässan! Här kommer jag att vara nästa lördag. Det ska bli så kul, har sett fram mot detta längre. Ska titta över listan med saker jag behöver/vill köpa. ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar